پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119312
شرمن: ايران بايد تصميمات دشواري بگيرد
تاریخ انتشار : 1393/07/30 11:10:28
نمایش : 2115
«وندي شرمن» معاون وزير خارجه آمريکا در سخنراني خود در پايتخت شيلي تصريح کرد مذاکرات هسته‌اي ميان ايران و ۱+۵ براي رسيدن به توافق جامع هسته‌اي فشرده و جدي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «وندي شرمن» معاون وزير خارجه آمريکا در سخنراني خود در پايتخت شيلي تصريح کرد که مذاکرات هسته‌اي ميان ايران و ۱+۵ براي رسيدن به توافق جامع هسته‌اي فشرده و جدي است.

پايگاه اطلاع‌رساني وزارت خارجه آمريکا گزارش کرد، شرمن در سخنراني خود در «سانتياگو» پايتخت شيلي تصريح کرد: «در خاورميانه من زمان زيادي را در يکسال گذشته براي هدايت تيم مذاکره‌کننده آمريکايي که در حال آزمودن راه‌حل ديپلماتيک براي برنامه بحث‌برانگيز هسته‌اي ايران صرف کردم. مذاکرات چندجانبه که تا ۲۴ نوامبر تمديد شده است، فشرده و جدي است.»

معاون وزير خارجه آمريکا با اشاره به روند مذاکرات هسته‌اي تصريح کرد: «ما پيشرفت‌هايي را در زمينه کاهش اختلافات به دست آورديم اما هنوز کار بسيار سختي باقي مانده است. آمريکا از تمامي کشورها مي‌خواهد در متقاعد کردن ايران به اينکه هم‌اکنون زمان پايان دادن به انزوا است، به ما بپيوندند. براي تحقق اين امر، ايران بايد گام‌هايي بردارد که به جهان تضمين دهد که برنامه هسته‌اي اين کشور کاملاً همانطور که رهبر معظم اين کشور اعلام کرده صلح آميز است و صلح‌آميز باقي مي‌ماند.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html